BAD BOYS

To Forum Dla Najlepszych Z Najlepszych.

Ogłoszenie

Rejestrować się ludziska!! NIE SPAMOWAĆ, SPAM = WARN.! NIE PISAĆ JEDNOLINIJKOWCÓW.! ZAPOZNAĆ SIĘ Z FAQ.!

#1 2008-04-04 15:42:43

alien03

I'm Your Master ;]

Zarejestrowany: 2008-04-01
Posty: 83
Punktów :   

Przeglad gierek.

Więc temat ten poświęcony będzie wystawianiu recenzji gier przez nas samych.
Każdy będzie mógł wystawić recenzje, własną recenzje gry w którą grał i którą przeszedł.
Będzie można poczytać o różnych grach o ich + i - oraz dlaczego warto w nie grać.

W każdej recenzji musi pojawić sie strzeszczenie gry co jest w niej interesującego i co wadzi i przeszkadza.
Na końcu trzeba wystawić oceny.

  Oceny :
Grywalność 0 - 10 pkt
Fabuła 0 -10 pkt
Grafika 0 - 10 pkt
Dzwięk 0 - 10 pkt
Całokształt 0 -10 pkt


"Aby mieć szczęście, trzeba na nie zasłużyć."

Offline

 

#2 2008-04-04 16:03:42

alien03

I'm Your Master ;]

Zarejestrowany: 2008-04-01
Posty: 83
Punktów :   

Re: Przeglad gierek.

Starship Troppers

Jak w tytule gra zwie się Starship Troppers być może znacie ja pod tytułem Żołnierze Kosmosu.
Wiec Gra opowiada o losach dzielnego Adepta akademii wojskowej który trafia (po kilkuminutowym treningu) na front. Nie jest to zwykły front bo jak już zapewne domyślacie się z tytułu akcja dzieje sie w kosmosie. Lecz nie walczymy tam z Kosmitami ani żadnymi wrogimi frakcjami ludzi lecz z (uwaga i tu słowo którego na co dzień używają osoby grające w tą grę) Robalami.
Tak w tej grze walczymy z "inteligentnymi" na swój sposób robalami.
Na początku jak już wspomniałem jesteśmy tylko zwykłym prawie zwykłym (bo mamy nieco lepsze wdzianko od innych ;P) szarym żołnierzem i lądujemy na froncie gdzie walają sie zmasakrowane ciała naszych "kolegów". Teoretycznie w każdej misji towarzyszą nam inni żołnierze który próbują za wszelką cenę (czyli najczęściej przyjmując na siebie cześć ciosów i ataków, bądź tylko stojąc i czekając aż ich ktoś zabije) nam pomóc. Lecz w praktyce sprawdza się to tak że to od nas zależy ich ilość. Łatwo jest ich "stracić" dlatego
lepiej iść przodem i przyjmować na siebie główne fale ataków.
Osobiście wole kończyć misje z nimi u boku nic nie zastąpi mi tej satysfakcji gdy prawie cały oddział przeżyje , ale zapewne domyślacie sie że nie chodzi o to kto przeżyje prócz was. xD
Co do misji to sa one na swój sposób urozmaicone. Wiec musimy najczęściej coś zdobyć coś lub kogoś obronić lub coś wysadzić.
Moze wydaje sie wam to trochę nudnawe ale proponuje wam zagrac osobiscie w tą gierke.
Ci któży widzieli film o tej samej nazwie jak gra 1 lub 2 czesc powinni mniej wiecej kojarzyć fabule.
Grafika krótko mówiąc jest dobra i podkład muzyczny też a grywalność to już od gustu zalezy.
No i jest też opcja multiplayer i tu własnie moja proźba jezeli ktos grał lub gra prosze o kontakt ze mną bo chetnie bym sobie z kims w necie pograł.
nr gg : 8017369
dzieki i pozdrawiam narx

Oceny :
Grywalność 7 pkt
Fabuła 6 pkt
Grafika 8 pkt
Dźwięk 8 pkt
Całokształt 8 pkt


"Aby mieć szczęście, trzeba na nie zasłużyć."

Offline

 

#3 2008-04-06 18:29:55

waleczek

Ja Yeti

Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 32
Punktów :   

Re: Przeglad gierek.

Warhound studia Techland to kolejny przedstawiciel gatunku FPS, poruszający tematykę najemników. Mamy w nim również do czynienia z elementami właściwymi dla gier cRPG, i w tym przypadku nie jest to tylko mało istotny dodatek. Czas pomiędzy poszczególnymi misjami, spędzony na rozwijaniu własnych umiejętności, jest równie ważny (a w perspektywie całej rozgrywki być może nawet ważniejszy), jak sama akcja.

W grze wcielamy się w postać zawodowo zajmującą się „sprzątaniem śmieci”. Nasz najemnik nie jest jednak obojętny wobec kodeksu moralnego i pracuje tylko dla „tych dobrych”, eliminując osobników ze świata przestępczego. Sama rozgrywka nie polega tylko na monotonnym i rutynowym wykonywaniu kolejnych misji. Aby odnieść sukces musimy podejść do zabawy myśląc przyszłościowo, starannie dobierając kolejne zlecenia pod względem trudności, a także dbać o rozwój bohatera.

Realizując swoje cele odwiedzamy wiele różnych zakątków świata, m.in.: Koreę, Afrykę, Bałkany, Amerykę Południową, Azję Środkową, Wyspy Pacyfiku. Zlecenia przychodzą niemal z każdego miejsca globu, a naszymi pracodawcami mogą być tak różne postaci, jak prezydenci państw, biznesmeni, a nawet zwykli ludzie, zmęczeni bezradnością policji i szerzącą się w okolicy przestępczością. Po wybraniu określonego zadania, lecimy na miejsce, „sprzątamy”, odbieramy nagrodę i znikamy niczym duch. I nikt się nigdy nie dowie o tym, że mamy jakikolwiek związek ze sprawą. Wyjątkiem są koledzy po fachu – inni najemnicy - bowiem każda pomyślnie ukończona akcja owocuje wzrostem reputacji w środowisku. Jeśli postaramy się szczególnie dobrze, to właśnie o naszym bohaterze będzie się mówić jak o legendzie. Same misje są zróżnicowane, a co więcej, zawsze istnieje kilka sposobów osiągnięcia sukcesu (ilość rozwiązań jest zależna od posiadanych przez naszą postać umiejętności). Dzięki temu, że do niektórych miejsc wracamy więcej niż raz (może się zdarzyć, że na oczyszczonym terenie pojawią się nowi przestępcy), jest okazja sprawdzenia różnych wariantów.

Bardzo istotnym elementem jest inwestowanie w bohatera i zwiększanie jego cech i umiejętności. Czas pomiędzy misjami spędzamy na doskonaleniu poszczególnych elementów profesji zawodowego mordercy. Możemy poświęcić się zdobyciu licencji alpinisty, nauczyć się perfekcyjnego prowadzenia różnych typów pojazdów (od jeepów poprzez pojazdy opancerzone i czołgi, aż po łodzie), a także osiągnąć mistrzostwo w strzelaniu. Osiągnięcie rangi specjalisty daje nam szansę na otrzymanie nowych zleceń, których nie bylibyśmy w stanie wcześniej wykonać. Nieodzownym elementem jest także zdobywanie nowych narzędzi walki, tak by skutecznie zabijać na wiele sposobów, oraz kupowanie informacji o przyszłych celach.

Programiści z Techlandu stworzyli silnik graficzny pozwalający uzyskać znakomite efekty. Mamy więc do czynienia z wiernym odwzorowaniem praw fizyki, reagującymi na podmuchy wiatru dymem, kurzem i mgłą, a także doskonale dopracowanymi detalami (na przykład mimiką twarzy).



CO WAZNIEJSZE TO JEST POLSKA GRA!!!

GALERIA:
http://img397.imageshack.us/img397/9203/galeriagaleria233525328at2.th.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/4523/galeriagaleria233526093ss8.th.jpg
http://img397.imageshack.us/img397/4241/galeriagaleria233526953ph2.th.jpg

grywalnosc:8
fabula:7
grafika:8
dzwiek:9
caloksztalt:8

Ostatnio edytowany przez waleczek (2008-04-06 18:32:12)

Offline

 

#4 2008-04-06 18:47:52

waleczek

Ja Yeti

Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 32
Punktów :   

Re: Przeglad gierek.

Call of Juarez to rozbudowana strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), za której developing odpowiada polska firma Techland. W wielu aspektach przypomina ona Gun. Przenosimy się w niebezpieczny, brutalny oraz bezwzględny świat Dzikiego Zachodu i możemy uczestniczyć w przygodach dwóch grywalnych postaci: Billy’ego, mężczyzny niesłusznie oskarżonego o popełnienie przestępstwa oraz Ray’a, byłego rewolwerowca, a obecnie pastora. Każda z nich jest inna, posiada różne cechy i umiejętności, a także oferuje odmienny przebieg rozgrywki. Ray jest gwarantem licznych pojedynków rewolwerowych „oko w oko”, zaś Billy preferuje dyskretne przekradanie się pod nosami oponentów.

Gra oferuje szereg zróżnicowanych misji do przejścia. Uczestniczymy w licznych pościgach konnych, strzelaninach w miastach, tropimy zbiegów itd. W czasie zabawy możemy wykorzystywać spory arsenał ówczesnych broni, rewolwerów i strzelb. Istnieje również możliwość używania dwóch różnych broni jednocześnie. Warto zaznaczyć, iż podczas rozgrywki możemy także spotkać wiele postaci znanych z książek czy filmów o Dzikim Zachodzie, co tylko dodatkowo podnosi jej atrakcyjność.

Call of Juarez wykorzystuje ulepszony engine znany z gry Chrome. Wspiera on wszystkie nowoczesne efekty wizualne (realistyczny dym, ogień, cieniowanie, oświetlenie, wsparcie technologii Shader Model 3.0, dynamiczne efekty atmosferyczne etc.) oraz wiernie symuluje oddziaływania fizyczne (m.in.: interaktywne otocznie, flora i fauna, efekt „Ragdoll”). Gra posiada też klimatyczną ścieżkę dźwiękową.

POLSKA GRA!!!

Galeria:
http://img240.imageshack.us/img240/8498/galeriagaleria85233187yj2.th.jpg
http://img240.imageshack.us/img240/5540/galeriagaleria85236906ep0.th.jpg
http://img240.imageshack.us/img240/6391/galeriagaleria85240453od9.th.jpg
grywalnosc:10
fabula:7
grafika:9
dzwiek:9
caloksztalt:9

Offline

 

#5 2008-04-11 13:08:05

waleczek

Ja Yeti

Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 32
Punktów :   

Re: Przeglad gierek.

Assassin's Creed

Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy, związane ze skradaniem się. Twórcami tytułu są ludzie, odpowiedzialni za powstanie Prince of Persia: The Sands of Time - nie dziwi więc wiele podobieństw do tego hitu.

Fabuła przenosi nas w okres trzeciej wyprawy krzyżowej, dowodzonej przez angielskiego króla Ryszarda Lwie Serce. Wydarzenia dzieją się na Ziemi Świętej, między innymi w Jerozolimie. Wcielamy się w postać Altaira – członka tajemniczego klanu zabójców, zupełnie nie przejmującego się problemami natury politycznej i teologicznej oraz nie stającemu po żadnej ze stron konfliktu. Dlatego też w trakcie zabawy przyjmujemy zlecenia zarówno chrześcijan jak i mahometan, którzy za pomocą skrytobójstwa próbują załatwiać swoje interesy.

Sama rozgrywka przypomina serię Hitman w wersji średniowiecznej. Kolejne misje mają ten sam schemat: przyjmujemy zlecenie, nie zwracając na siebie uwagi zbliżamy się do celu, wykonujemy zadanie i oddalamy się z miejsca zbrodni (oczywiście im szybciej, tym lepiej). Brzmi mało skomplikowanie, ale w praktyce prezentuje się znakomicie. Nasz bohater wiele czasu spędza na przemykaniu się z jednego ukrycia do drugiego, wspinaczce, wykonywaniu karkołomnych akrobacji, a także walce. Ciekawie rozwiązano problem sterowania Altairem: niektóre czynności (np. wspinanie, skakanie, wtapianie się w tłum i krycie się w cieniu) wykonujemy używając tylko jednego przycisku. Wystarczy go uaktywnić i nasz bohater sam dba o siebie (np. wdrapuje się na dach budynku, pokonując po drodze kilka przeszkód, albo niepostrzeżenie dołącza do grupy przechodzących mnichów). Z kolei walka wymaga od nas większej zręczności palców: pojedynki są dynamiczne, dysponujemy dość dużą ilością ciosów. Szczególnie godne polecenia są znakomite uniki, które stosujemy wyczekując na dogodny moment do ataku. Bardzo często mamy możliwość wyboru: przejść daną lokację cichaczem lub wyrąbać sobie drogę mieczem. Ten drugi sposób jest bardziej widowiskowy, ale zarazem czasochłonny i niebezpieczny.

Bardzo ważnym elementem rozgrywki jest umiejętne postępowanie z postaciami bohaterów niezależnych. Zadanie wypełniamy w miastach pełnych ludzi, a to jak ich traktujemy ma niebagatelny wpływ na powodzenie misji. I tak na przykład skacząc z dachu w sam środek tłumu, możemy liczyć na podejrzaną reakcję przechodniów. Część z nich ucieka, inni wskazują nas palcami, co prędzej czy później powoduje zainteresowanie strażników. Przedzierając się przez zatłoczone zaułki możemy powoli się przesuwać, przeciskając między ludźmi lub też przyjąć postawę zabijaki i osiłka, rozpychając się i przewracając stających nam na drodze. Czasami wzbudzimy respekt i ludzie sami schodzą z drogi, ale możemy także narazić się na wrogą reakcję i spowodować atak. A przecież jesteśmy zabójcą i zwracanie na siebie uwagi nie powinno leżeć w naszej naturze.

grywalnosc:9
fabula:9
grafika:10
dzwiek:10
caloksztalt:9

GALERIA:

http://img88.imageshack.us/img88/8520/assnc5.th.jpg
http://img71.imageshack.us/img71/2371/bvxcbj8.th.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/7983/dsamj3.th.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/5954/dsadsabn1.th.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/9919/dsadsadsadasvo1.th.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/9456/gfvbcvzx6.th.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/2727/hgcbvcncvjp4.th.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/1384/hghbvcvos4.th.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/6484/ssvh3.th.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/3172/ssssgn1.th.jpg
http://img522.imageshack.us/img522/226/tatatabk1.th.jpg

TRZEBA JA MIEC!!!

Ostatnio edytowany przez waleczek (2008-04-11 13:19:12)

Offline

 

#6 2008-04-13 16:41:24

alien03

I'm Your Master ;]

Zarejestrowany: 2008-04-01
Posty: 83
Punktów :   

Re: Przeglad gierek.

No wałek ładnie, ładnie . Ale temat jest "Nasze recenzje" gier a nie Ctrl + C , Ctrl + V .
Next razem dodaj coś w co grałeś i o czym napiszesz samodzielnie.

Więc ja dodam recenzje AvP2 - Aliens vs Predator II

Aliens versus Predator

No wiec zacznę od ogółów.
W grze są do wyboru 3 kampanie. Nie trudno się domyśleć że można się wcielić w maszynkę do zabijania jaką jest Obcy, pobawić się w łowce grając Predatorem, bądz za wszelką cenę próbować przeżyć Człowiekiem. ;D
Wszystkie 3 kampanie są na swój sposób interesujące i mają w sobie nutkę intrygi.
Ja osobiście proponuję zacząć grę od kampanii Marins (czyli ludzi) zaobserwowałem bowiem (grając ze spolszczeniem), że przez całą kampanię przeplatają się wątki z innych (Aliena i Predatora) i najlepszym rozwiązaniem i sposobem na poznanie 100% fabuły jest granie najpierw marins potem Predatorem i na końcu Obcym oraz  oglądania filmików czytania zadań i raportów oraz znalezionych notatek.

No to kampania Marins wygląda mniej więcej w następujący sposób...
Zaczynami na statku dowodzenia gdzie oglądamy filmik wprowadzający i możemy poznać swoją "drużynę" oraz cel misji.
Misja polega na tym (początkowo) że mamy się udac na planetę Lv-201 gdzie położony jest kompleks laboratoriów z którymi przed kilku tygodni został zerwany kontakt. Oczywiście mamy się tam zabrać i "zrobić porządek" xD  czyli się rozejrzeć i w razie czego pomóc. 
Już przy lądowaniu na planecie występują komplikacje. Przez złe warunki pogodowe nasz statek się rozbija. No i tu zaczyna się gra...
Wyruszamy z kilkoma członkami załogi w teren ale po wejściu do pierwszego budynku (jak na ironie losu)  zawala się sufit i zostajemy odcięci od drużyny.
Tak przez całą kampanię gramy sami. Nie trudno było się domyśleć. ;P
Główne cele kampanii Marins to: przeżyć xD, zbadać ten cały syf, odnaleźć i pomóc drużynie oraz wydostać się z planety.
No to by było na tyle co do zadań. A teraz coś o ekwipunku i broni .
No to jak na żołnierza przystało mamy fajne wdzianko (kombinezon) z napisem na klacie "frosty".
No armorek się przydaje nie powiem, oprócz tego dysponujemy latarką, później noktowizorem, "spawarką"  i łamaczem kodów no i lajtowo apteczkami które znajdziemy.
Co do uzbrojenia to stopniowo podczas gry będziemy je odkrywać
Więc zaczynamy od noża (0), pistoletu(1) i karabinu(4). Następnie dochodzi nam shotgun(3) i granatnik(5) z 4 różnymi rodzajami granatów: Wybuchowe, wybuchowe z czujką ruchu (wybuchają po wykryciu ruchu bądź po jakimś tam czasie), energetyczne (skuteczne do ogłuszania Predatorów jak i zarówno Obcych i innich Ludzi) no i moje ulubione "pajączki" (granat umieszczamy np. na ścianie i czekamy aż ktoś go uruchomi, po uruchomieniu "pajączek" kieruje się do swojej ofiary po czym wybucha obok niej ) potem dochodzi nam miotacz ognia(6) oraz działko samonaprowadzające(7), polega to na tym że my tylko strzelamy a pociski lecą tam gdzie jest cel.. sprytne xD. No i jeszcze pozostaje śmietanka uzbrojenia: mini-gun wiadomo "obrotówa" badz "kosiara", snajpera head shoot po jednym strzale i wyrzutnia rakiet (ma tryb samonaprowadzający).
No i to tyle o ludziach dodam jeszcze że najtrudniej się nimi gra i jest największy poziom "stresu".
Z resztą sami zobaczycie.

To teraz krótki opis  o co kaman w potyczce Predatorem.
Więc na samym początku jest krótki filmik wprowadzający w którym widzimy wybuchy i przerażonych żołnierzy który przed czymś uciekają... i wtedy scena w której pojawia sie Predator i strzela  do żołnierza który wpada do rzeki.
I potem next filmik ileś tam lat później pojawia się na planecie Lv-201 statek Predatorów.
Jak się potem zorientujecie ten żołnierz z filmiku to był Reykov, który teraz jest generałem i ma zamiar policzyć się za krzywdy z przeszłości z przybyszami.
W rozgrywce Predatora nie zabraknie starć z hordami obcych bądz polowań na ludzi.
Bardzo ciekawie się gra łowca tym bardziej że ma dosyc ciekawe uzbrojenie. ;]
Gre rozpoczynamy z podstawowym ekwipunkiem czyli maska (z róznymi trybami widzenia) osłona (nie działa na syntetyki i aliensy), "ładowarka" która odnawia nam energie ponadto "apteczka" i coś jakby urządzenie do robienia zwarć (przydatne).
Z uzbrojenie mamy do wyboru kombijki - czyli rekawice z dwoma ostrzami, kusze, dzidę, działko naramienne z możliwością samonaprowadzania, "pistolet" który nagania energetycznymi pociskami, dysk latające bomby, sieć no i to by było chyba na tyle co do wyposażenia łowcy.
Te akcesoria w połączeniu z odrobiną umiejętności i pomysłowości dają świetny rezultat. Na pewno rozgrywka łowcą nie będzie nas nudziła.
A jeszcze co do "misji" predatora to ma on za zadanie zlikwidować królową i Reykova, odszukac swoich towarzyszy i ich sprzęt i wydostać się z planety.

No o teraz opis zadań mojego ulubieńca
Więc gra alienkiem nie jest zbyt skomplikowana wystarczy nauczyć się kilku sztuczek i mieć nosa do łowów czy jak kto woli zarzynania ludzi.
Rozgrywka zaczyna się jak zawsze filmikiem na którym przez nieostrożność pracownika zostaje uszkodzony pojemnik z "jajem"  z którego natychmiast wykluwa się zarodek.
Tżeba czym prędzej znaleźc nosiciela i w tym celu udejemy się na zwiedzanie statku.
Jak już znajedziemy kogoś to go "zapładniamy" i po niedługiej chwili wykluwa się  larwa z która następnie przepoczwarzy się w dorosłego Xenomorpha w tym przypadku Drona.
No i początkowo musimu starać się przeżyć i wydostac naszym bohaterem z kilku miejsc by ostatecznie wrócic do ula i uratować naszą królową.
Niby takie nic ale po drodze czeka nas wiele niespodzianek i potyczek.
Alieny są uzbrojone w mocny pancerz, pazury które rozdrapią wszystko i ogon który oszałamia.
Mamy do dyspozycji także tryb widzenia w ciemnościach, wyczuwanie feromonó, doładowywanie życia przez zjadanie głów ofiar i skok na odległość, ;D który konczy się ogłuszeniem ofiary bądz jej rozwaleniem xD na częsci pierwsze.

No i to by było tyle o fabule naszych bohaterów.
Dodam jeszcze że grafika jak na rok w którym gra wyszła czyli wrzesień 2001 jest wręcz przyszlościowa. Znakomita i nie przeszkadza nawet teraz. 
Efekty dzwiękowe znakomite ;D gdy gra się człowiekiem to nieraz można dostać gęsiej skórki. ;]
Na temat grywalności napsze tylko że singiel wciąga jak cholera, i jest po prostu świetnie zrobiony.
Ale chyba najlepsze w tej grze jest to ze można cie napierdzielac w necie
I tu bania mala co tam się dzieje. Texanska masakra piłą mechaniczną to nic w poruwnaniu do rozgrywki avp2 w necie . Bania mała i tyle kto nie zagrał niech żałuję.

Oceny:
Grywalność 11/10 ;]
Fabuła 8/10
Grafa 9/10 (ocena na rok w którym wyszła gra)
Dzwięk 9/10 (to samo xD )
Całokształt 10/10 (Gra jest po prostu idealna jak dla mnie, w pełnym polączeniu wychodzi doskonale.)


"Aby mieć szczęście, trzeba na nie zasłużyć."

Offline

 

#7 2008-04-14 14:25:27

waleczek

Ja Yeti

Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 32
Punktów :   

Re: Przeglad gierek.

Jo tam ja dodaje nowe gierki , które mają kosmiczne wymagania i połowie większej połowie nie pójdą ale cóż teraz będą same takie gierki... I w miarę waszych możliwości dodawajcie screeny żeby mieć większe wyobrażenie o grze:P

Ostatnio edytowany przez waleczek (2008-04-14 14:34:12)

Offline

 

#8 2008-04-20 17:31:41

waleczek

Ja Yeti

Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 32
Punktów :   

Re: Przeglad gierek.

STRONGHOLD 2

Pełnoprawny sequel Strongholda z 2001 roku, czyli znakomitej gry strategicznej osadzonej w realiach Średniowiecza. Podobnie jak w pierwowzorze, tak i w tej części, budowa, utrzymanie w dobrym stanie oraz obrona potężnych warowni i zamków jest kwintesencją rozgrywki. Dokładnie jak w części poprzedniej gracz ma do wyboru dwie kampanie dla pojedynczego gracza. Pierwsza kładzie większy nacisk na sprawy militarne, druga zaś na ekonomiczne. Przebieg poszczególnych misji pozostał niemal identyczny, tj. musimy wypełniać podstawowe zadania stawiane nam przez grę, np. zgromadzić określoną ilość surowców w zadanym czasie, obronić zamek przed kilkoma falami ataków, itd. Poza trybami kampanii dostępny jest również tradycyjny „sandbox mode”, a także multiplayer.

Tym, co zdecydowanie odróżnia część drugą od pierwszej, jest oprawa graficzna. Tym razem mamy do czynienia z w pełni trójwymiarowym enginem graficznym (widok z lotu ptaka), dzięki któremu możemy obserwować każdy element życia średniowiecznego miasta. Widzimy ludzi poruszających się po otwartej przestrzeni, a także wykonujących swe obowiązki w zamkniętych pomieszczeniach, domach czy warsztatach, zwierzęta hodowlane, itp. Rzecz jasna nowy silnik umożliwił także zwiększenie rozmachu bitew i oblężeń twierdz, a to dlatego, że pozwala on na wyświetlenie około 1000 jednostek równocześnie na ekranie, a walka toczy się również wewnątrz różnych fortyfikacji, wież czy baszt.

Autorzy znacznie wzbogacili opcje toczenia wielkich potyczek. W tej części sforsowanie murów obronnych jest niemożliwe dla jednostek nie wyposażonych w machiny oblężnicze, wieże, czy choćby zwykłe drabiny. Podobnie bez pomocy katapult nie zburzymy tychże murów. Nasze siły mogą poruszać się w kilku typowych dla tamtego okresu formacjach, np. kawaleria ustawiona w kształcie litery V, piechota zaś w typowej linii. Warto też dodać, iż w Stronghold 2 zetkniemy się z około 24 typami jednostek, w tym słabo uzbrojonymi piechurami, łucznikami czy ciężkozbrojnymi rycerzami.

Co się zaś tyczy ekonomii i gospodarki, to w tej dziedzinie również mamy znaczny postęp. Łącznie w grze mamy blisko 140 budynków i konstrukcji wszelakiego przeznaczenia (kuźnia, młyn, piekarz, kamieniołom, elementy zamków, etc.) oraz około 20 różnych łańcuchów produkcyjnych prowadzących do wytworzenia z podstawowych surowców (m.in. drewno, kamień, żelazo, zboże) różnych niezbędnych rzeczy, np. broni czy pożywienia. W Stronghold 2 pojawia się też całkiem nowy element tj., utrzymanie swych włości w stanie czystości. Jest to ważny element, ponieważ zaniedbanie higieny może, a nawet na pewno, może stać się przyczyną epidemii lub plagi szkodników.

Gra może co prawda straciła ducha Crusadera i pierwszej części tej odsłony i pewnie większość odrzuci tą gierkę , uważam ze warto w nią zagrać.

Grywalność: 8/10 (troche przeszkadza kamerka , ktora jest i to ze patrząc na inny teraz sie przybliza i oddala obraz)
Fabuła:8/10 (ciezko mowic o fabule w tej grze ale jak sie wgramy to sie spodoba i cos tam sie dopatrzymy w fabule)
Grafika:9/10
Dzwięk:10/10
Całokształt:9/10

POLECAM TĄ GRĘ.

GALERIA:
http://img142.imageshack.us/img142/4958/galeriagaleriaduze40772up4.th.jpg    http://img228.imageshack.us/img228/9253/galeriagaleriaduze40772ge1.th.jpg http://img373.imageshack.us/img373/3609/galeriagaleriaduze40772qn0.th.jpg   
http://img373.imageshack.us/img373/2535/galeriagaleriaduze40772mc8.th.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/1811/galeriagaleriaduze40772pa3.th.jpg
http://img373.imageshack.us/img373/2286/galeriagaleriaduze40772jo2.th.jpg
http://img353.imageshack.us/img353/2723/galeriagaleriaduze40772gb7.th.jpg
http://img367.imageshack.us/img367/951/galeriagaleriaduze40772mm2.th.jpg
http://img353.imageshack.us/img353/948/galeriagaleriaduze40772nv0.th.jpg
http://img240.imageshack.us/img240/5213/galeriagaleriaduze40772jn4.th.jpg
http://img240.imageshack.us/img240/8439/galeriagaleriaduze40772lk2.th.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/8130/galeriagaleriaduze40772ds5.th.jpg

Ostatnio edytowany przez waleczek (2008-04-20 17:54:16)

Offline

 

#9 2008-04-20 17:51:01

alien03

I'm Your Master ;]

Zarejestrowany: 2008-04-01
Posty: 83
Punktów :   

Re: Przeglad gierek.

Skąd ja wiedziałem że next gierką jaka wstawisz będzie Str2.


"Aby mieć szczęście, trzeba na nie zasłużyć."

Offline

 

#10 2008-04-20 17:55:04

waleczek

Ja Yeti

Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 32
Punktów :   

Re: Przeglad gierek.

Mi sie nawet podoba tylko ze u mnie jest wszystko kwadratowe a u Ciebie bedzie smigac:p

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gildiastorm.pun.pl www.magiawyobrazni.pun.pl www.tuner.pun.pl www.siatkowkarn.pun.pl www.dill.pun.pl